30 January 2020

Terima Kasih ALLAH

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh


  • 11/16/14--05:25: Terima Kasih ALLAH
  • Bismillahirrahmanirrahim
    Dengan nama ALLAH saya mulakan post. Terima kasih ALLAH atas kurniaan Mu kepada diri ku yang kerdil ini. Kelahiran anak lelaki kurniaan dari Mu untuk kami berdua amat-amat kami syukuri. Terima kasih ALLAH kerana beri peluang kepada kami untuk membesarkan seorang muslim, yang akan sentiasa memuja memuji mu setiap hari.

    Bila adrian lahir, abah dah hapuskan semua hak abah, demi adrian dengan mama, segala pahala dan kebaikan yang abah buat, abah sedekah kat adrian dengan mama. Moga2 anak-anak abah dan isteri abah masuk syurga kelak. Abah tak mampu melihat keluarga abah kesakitan, lagi2 kesakitan neraka. Ambillah rezeki abah, ambillah pahala abah, biar ahli keluarga abah mampu bergembira di syurga akhirat, biar ahli keluarga abah tak bersusah payah di dunia kelak.
    Maaf kan abah jika ada yang terkurang, ada yang tak cukup untuk adrian dengan mama.
    Terima kasih isteri abang, yang mengandungkan anak abang, yang melahirkan anak abang. Tak terkata sedihnya melihat sayang menangis waktu contraction, waktu pembedahan. Sayanglah sebenarnya pejuang dalam keluarga kita. Sayanglah hero sebenar dalam keluarga kita. Maafkan kesilapan abang selama mana abang menjaga sayang.
    Terima kasih ALLAH. Maafkan saya ALLAH. Maafkan saya kerana meminta berlebih2. Meminta hingga mendesak hingga saya lupa aku ini hamba Mu. Yang hanya perlu menurut, bukan mendesak. Akhirnya saya pasrah kerana Engkau mengetahui perkara yang lebih baik dan hikmah yang Engkau sembunyikan itu amat mahal jika dibayar dengan wang ringgit.
    Saya belajar hikmah kejadian kurniaan Engkau ya ALLAH. Saya belajar harus untuk menghormati perempuan lebih tinggi. Terima kasih sekali lagi Tuhan. Maafkan aku ALLAH.

    Adrian Mifzan 0902H, 15 Nov 2014
    🕋🇲🇾💎💜🖤💝💞💟🕌

No comments: