29 January 2020

Tatacara Mempelajari Ilmu Ghaib

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh



Memahami Tatacara Mempelajari Ilmu Ghaib
Share
Bismillahirrahmanirrhim

alhamdulillah, harap semua pembaca blog ini sehat sentiasa, baik yang baru mahupun yang setia untuk terus menyokong blog ni. Kajian ilmu ghaib?… Mengapa ya kajian ilmu ghaib? Sebab kat sini la korang akan mempelajari pelbagai tatacara keilmuan ghaib secara free , tak yah la korang beli ebook ebook yang mahal mahal harganya.
Dalam mempelajari keilmuan ghaib, selalu orang kaitkan dengan pengijazahan. Disini pak cik akan berikan pencerahan mengenai pengijazahan ni. Ijazah ni selalunya di lakukan secara berdepan depan, yang mana si guru akan memberitahu tatacara penuh untuk pengamalan ilmu ghaib serta apakah perkara perkara yang perlu dijaga semasa dalam pengamalan. Mengapa perlu bermuka muka ?.. Sebab bila anak murid tak paham, tuk guru boleh tunjukkan demo depan anak murid terus.

Dan ada juga pengijazahan yang wajib dilakukan secara berdepan depan. Ini adalah kerana tuk guru ingin melakukan pengisian terhadap anak muridnya. Tuk guru akan mengaktifkan beberapa titik titik sumber tenaga dalam badan supaya anak murid senang untuk melakukan resapan ilmu.
Dan, adakah mempelajari ilmu ghaib ini sekali buat terus jadi?.. isyh isyh isyh, benda ni mustahil la nak jadi terus untuk kali pertama percubaan. perlu buat berkali kali hingga menjadi. Ibarat kita nak belajar berenang, adakah kita yang langsung tak reti berenang akan menjadi pandai hanya sekali latihan?
Sebab tu kadang kadang pak cik pun fedap dengan sesetengah orang yang belajar keilmuan batin ni. Bila tak menjadi mula la cakap benda ni tak betul la , tak sah la , haram la, songsang la. Bila ditanya balik usaha dalam penyerapan ilmu tu, rasa cam nak ludah balik je kat muka dia.
Senang cerita , keilmuan ghaib bukan lah perkara magic….



🕋🇲🇾💜🖤💝💞💟🕌

No comments: