29 January 2020

Tenaga Dalam Asma Husna

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh


Tenaga Dalam Asma Husna


Tenaga Dalam Asma Husna
Share
Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Kali ni pak cik akan berkongsi dengan korang cara camne untuk meningkatkan tenaga dalam asma husna. Bagi sesiapa yang selalu bermain dengan ilmu kebatinan, ketahanan tenaga dalam adalah satu perkara yang pasti.
Tenaga dalam ? Ramai ke yang tau pasal tenaga dalam ni?. Ala, kira nya cam tenaga tersembunyi korang la. Setiap orang mempunyai tenaga yang tersimpan. Kalo korang nak tau korang punya tenaga dalam, korang sepak satu anjing gila, pastu korang lari laju2 kalo diorang keja. Masa tu pokok tinggi atap rumah pun korang leh panjat. Itu lah satu cara analogi paling senang nak terangkan pasal tenaga dalam ni.

Ok, senang je tatacara untuk mendapatkan tenaga dalam asma husna ni. Korang kena puasa selama 7 hari yang mana hari ketujuh adalah hari jumaat. Hari terakhir puasa korang tak leh tidur sampai 7 pagi besoknya.
Setiap kali masa berpuasa, korang baca surah al Hasyr ayat 21-24 sebanyak 11 kali setiap kali solat fardhu. Kalo nak pakai , just baca sekali je dah cukup.
Ok, terima kasih sudi membaca  

Etika Mempelajari Ilmu Ghaib
Kelebihan Asma Husna Ya Hayy Ya Qayyum
Meminta Hajat dgn Asmaul Husna
pengisian tenaga ghaib

Asma Asha Musa






🕋🇲🇾💜🖤💝💝💛🖤❣❣🕌



No comments: