29 January 2020

Kenapa Barang Hilang Boleh Jumpa

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh


Kenapa Barang Hilang Boleh Jumpa
18Share
Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Kali ini pak cik akan bincangkan bagaimana barang yang hilang boleh jumpa, dan kadang kadang barang yang hilang tak leh jumpa. Eh, cam best je tajuk ni? Kalo best, baca sampai habis okay bro?
Pertama sekali, kita akan buat satu sequence yang mana korang kehilangan barang. Contohnya kereta. Ok, apabila korang hilang kereta, maka korang pun mesti la secara spontan berkata “Ya ALLAH hilang kereta aku ” dan itu adalah usaha doa korang yang pertama.
Kemudian korang berdoa dan terus berdoa untuk mendapatkan kereta korang, dan akhirnya adakalanya korang dapat dan adakalanya korang tak dapat. Camne boleh jadi ya ? Senang je. Apabila korang berdoa, doa tersebut akan terbang ke angkasa dan menyerakkan gelombang doa di langit. Dalam masa yang sama, kereta korang yang hilang turut akan mengeluarkan gelombang yang sama. Apabila berlaku pertembungan, maka akan terjadilah resonansi antara keduanya. Setelah pertembungan gelombang berlaku, lalu gelombang tersebut menusuk ke dalam batin si pencuri.

Itulah kadang kadang akan ada orang yang curi barang kita lalu dipulang palik. Eh, tapi, bukan semua barang yang hilang dapat balik. Kenapa lak? Senang je jawapannya, doa yang korang kirim tu tak cukup kuat nak pancarkan gelombang. Ia ibarat korang tune gelombang radio tapi tak dapat. Begitulah gamaknya.
Itulah sebab setiap hajat mempunyai doa yang tertentu. Doa makan, doa masuk tandas, doa belajar dan sebagainya. Mereka mempunyai resonan resonan tertentu dalam menyelaraskan gelombang gelombang yang ada kat persekitaran kita ni. Gelombang juga dikategorikan sebagai salah satu perkara ghaib juga   . Tapi apa yang penting adalah, jangan berhenti berdoa ok? 


Gambar Gambar Barang Ilmu Kebatinan

Etika Mempelajari Ilmu Ghaib

Ilmu Huruf Ilmu Yang Makin Hilang

Ilmu Kunci Musuh

ilmu halimunan



🕋🇲🇾💜🖤💝💞💟🕌

No comments: