29 January 2020

Ilmu Mengunci Ilmu

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Ilmu Mengunci Ilmu
Share
Ilmu Mengunci Ilmu

” Hah, kejar dia, kejar.. jangan kasi lepas ! “.. Suara orang kampung berteriak … ” Kepung dia!… Asak sampai kat sungai besar sana “… Berduyun-duyun pemuda kampung mengejar seorang orang… Tangkap dia sekarang!… Aik…. mana dia pegi? “..
Ha?.. nak pak cik sambung ke cerita di atas… Thrill kan.. Hahaha… < Pak cik betul-betul rasa cam Suhaimi Baba>.. Senario diatas adalah antara perkara yang pak cik nak kaitkan dengan ilmu yang pak cik nak sampaikan pada malam yang sunyi sepi ni. Pernah tak korang jumpa orang yang ada ilmu, tapi dia salahgunakan ilmu dia. Maaf.. kat sini pak cik tak khususkan penggunaan ilmu ghaib, malah ilmu zahir juga,… cam ilmu monopoli kewangan dan sebagainya.

Sebenarnya, kita boleh mengunci ilmu mereka yang menggunakan ilmu bagi tujuan kejahatan ni. Penjahat yang paling berbahaya adalah penjahat yang berilmu. Syaitan pun takut kepada tidur seorang yang berilmu berbanding abid yang cetek pengetahuan..
Sebab tu ALLAH jadikan akal supaya menjadi tanda bahawa kita ni adalah orang yang boleh berfikir dan berilmu. tapi biasalah… musuh lama kita… setan laknat tu mana leh duk senang.. Panas punggung beb tengok manusia ni. So, sebab dia takut dengan ilmu manusia.. jadi dia manipulasikan ilmu supaya manusia terdorong menggunakan ilmu dengan niat yang salah..
So, sini pak cik nak kepilkan kat korang apakah ilmu untuk mengunci ilmu yang manusia guna untuk kejahatan tu..
Baca ayat dibawah :-
LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLA BILLAHIL ‘ALIYYIL AZHIM 100 x dengan memegang dada kiri (pas jantung). Setelah itu dilepas tangannya, dan ucapkan HASBUNALLAH WA NI’MAL WAKIL, NI’MAL MAULA WA NI’MANNASHIR.
Kemudian, sebutkan jenis ilmu dan nama orangnya.. Seperti…. ” Ilmu Penembus Muhammad Khairy bin Aminah “…
SO, apalagi, gunakan ilmu ni untuk menghancurkan ilmu mereka si budak jahat tu!
< Pak cik nak jadi power rangers…>


Etika Mempelajari Ilmu Ghaib

Ilmu Tongkat Nabi Musa AS

Amalan Ilmu Laduni

Ilmu Batin Islam Energi Ilahi

Amalan Yang Boleh Diamalkan oleh Orang Bukan Islam

No comments: