28 January 2020

Amalan Menambahkan Kewibawaan Diri

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh


 Amalan Menambahkan Kewibawaan Diri
Share
Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Satu pengumuman yang mana, pak cik akan berada di Hutan Konkoi selama 5 hari. Jadi, kalo korang ada masalah nak bertanya, terus je email kat pak cik. Nanti pak cik balas ok.
Hari ni kita akan membincangkan mengenai satu lagi amalan untuk menambahkan kewibawaan diri. Ehh, ada jugak ye orang yang tak tau apa itu kewibawaan diri. Pak cik boleh la cakap ia semacam aura sama ada ia merupakan aura pesona ataupun aura yang menggerunkan.
Penah tak korang kalo jumpa sorang tu, tiba2 je korang rasa cam len macam. Kadang2 rasa tak best, kadang2 rasa cam nak terjun bangunan.Ha, itulah antara orang yang mempunyai kewibawaan diri. Boleh buatkan orang terpesona dan menggerunkan.
 
Bila ada wibawa ni, senang je nak suruh orang. COntohnya, suruh orang lain belikan cekedis untuk dia la, bukakkan tv kat rumah la, siramkan pokok bunga la. Biasanya orang yang berwibawa ni secara tak langsung merupakan orang yang berilmu. Jadi, orang yang berilmu secara otomatik adalah orang yang berwibawa.
Nah, dibawah ni pak cik letakkan tatacara amalan dia. Thanx to Marzuki atas tatacara ni dari CG.
- Baca ayat ketiga Surah Al Baqarah selama 7 hari sebanyak 111x
- tiga hari pertama mesti puasa sunat
Dengan tu, wibawa korang dapat, hidup tenteram gitu dan bestnya pintu rezeki pun terbuka luas.
–Aishhh.. hutan lagi—
 

🕋🇲🇾🇲🇾💜🖤💝💞💟💟🕌

No comments: