28 January 2020

Detoxic~Cure bad breath

Assalamualaikum Warahmatullahi wabarakaatuh



Garis Panduan Penjagaan Kesihatan

SELAMATKAN SENYUMAN ANDA TERIMA KASIH KEPADA UBAT INI

Ema - 20.01.2020
Saya sudah lama menderita masalah halitosis, dan sudah tiada keyakinan untuk komunikasi, jadi saya perlu mencari pelbagai jenis rawatan. Nasib baik, selepas 5 tahun mencuba, saya menemui Detoxic dan mengambilnya secara berterusan. Saya sangat terkejut dengan kesan ubat yang berharga ini pada diri saya.
Kecewa
Nama saya Ema, 23 tahun. Saya seorang pemandu pelancong. Saya memilih pekerjaan ini kerana saya suka melancong dan mempelajari perkara-perkara baru di negara asing. Amat mengagumkan untuk pergi ke negara lain, menghirup udara dalam suasana yang baru, bercakap dengan orang asing dan kemudian berkawan dengan mereka. Saya memilih untuk menjadi pemandu pelancong bukan hanya kerana ingin mengembara ke pelbagai tempat, tetapi juga ingin berkongsi pengetahuan saya tentang tempat-tempat yang pernah saya kunjungi dengan para pelancong, dan saya percaya bahawa tempat itu adalah lebih meriah dan akan memberikan pengalaman yang lebih menarik berbanding apabila saya membacanya di dalam buku-buku, tidak kira berapa lama saya tinggal di sana.
Ibu saya selalu membantah pekerjaan saya kerana dia mahu saya menjalani kehidupan yang biasa, menjadi seorang gadis yang normal dalam kehidupan, memilih pekerjaan yang mudah, mencari seorang lelaki untuk berkahwin dan mempunyai anak, dan menikmati hidup yang mudah. Tetapi saya tidak berasa gembira dengan kehidupan sedemikian; oleh itu, saya tidak pernah anggap kata-kata ibu saya betul tentang pekerjaan saya ketika dia berkata yang saya membuat kesilapan sebagai seorang pemandu pelancong.
Biasanya saya tidak memilih mana-mana haluan tertentu, tetapi akan mengubahnya agak kerap kerana tempat-tempat baru biasanya akan memberi saya lebih inspirasi. Pernah sekali, saya membawa para pelancong ke Westminster. Semasa terapung di atas sebuah bot di sungai, sesetengah pelancong mengadu bahawa ada bau yang tidak selesa di atas kapal.
Saya tidak tahu apakah bau itu sehinggalah lawatan itu berakhir, apabila seorang pelancong datang dan berkata kepada saya: "Saya harap anda tidak akan marah kepada saya tetapi ada masalah dengan nafas anda. Apabila anda sedang bercakap, semua orang terpaksa menahan nafas kerana tidak mahu menghidu bau mulut anda. "
Saya terkejut. Tiada siapa yang pernah memberitahu saya tentang masalah itu dan saya tidak pernah menganggap nafas saya berbau sangat teruk.
Setelah mengetahui hal ini, saya berasa kurang yakin untuk berkomunikasi kerana saya takut orang tidak akan selesa dengan bau mulut saya. Maka saya mengadakan lawatan melancong tidak berapa kerap dan walaupun semasa lawatan tersebut, saya menjadi kurang ramah kepada para pelancong dan sering mengasingkan diri dari bercakap tentang tempat-tempat yang dilawati.
Sebelum itu, saya sering bercakap dengan semua pelancong dan berkawan dengan mereka. Selepas tamat pengajian, saya berhenti kerja itu walaupun saya masih gemar melancong, tetapi perasaan kurang yakin masih membuatkan saya teragak-agak berdiri di hadapan orang ramai dan bercakap dengan mereka.
Saya memohon kerja di sebuah pejabat yang menempah tiket untuk para pelancong. Ia suatu pekerjaan yang membosankan, tetapi saya tidak perlu bercakap banyak, jadi orang tidak akan tahu tentang bau mulut saya yang teruk.
Satu benda yang selalu ada di dalam beg saya ialah gula-gula getah. Apabila bercakap dengan orang lain, saya mengunyah gula-gula getah itu dan menganggapnya sebagai benda yang paling penting bagi saya. Namun, ramai yang berpendapat bahawa saya tidak menunjukkan rasa hormat kepada mereka, terutamanya golongan emas.
Saya tidak berani untuk berkongsi beban ini dengan sesiapapun kerana saya berasa malu. Walaupun saya banyak memberi perhatian kepada penjagaan pergigian dan menggunakan natri clorid setiap hari, saya masih tidak dapat merawat halitosis.
Saya terlihat dalam akhbar bahawa pakar menasihatkan orang ramai yang mempunyai halitosis untuk tidak makan makanan yang berbau ikan. Saya ikut nasihat itu, malah tidak makan daging selama berbulan-bulan; tetapi nafas saya masih berbau.
Saya masih rasa kurang yakin pada diri saya sehinggakan saya berhenti kerja di syarikat pelancongan itu dan memberitahu ibu saya bahawa saya sedang mencari kerja lain dan ingin tinggal di rumah, bagi mengelakkan komunikasi dengan sesiapa sahaja.
Ubat penyelamat yang berharga
Selepas saya berhenti kerja selama 2 bulan, ayah saya pulang ke rumah. Ayah saya sentiasa mengembara ke merata tempat, jadi dia tidak pernah tinggal lama di rumah. Ayah saya tahu betapa saya suka mengembara dan mempelajari perkara-perkara baru, jadi dia yakin bahawa ada alasan kukuh kenapa saya tinggal di rumah.
Saya menangis teresak-esak kerana berasa malu. Dia ketawa dan memberitahu saya betapa bodohnya saya. Katanya jika saya memberitahu masalah ini kepadanya awal-awal, ia mungkin dapat dirawat lama dahulu.
Saya tidak tahu bagaimana ayah saya boleh membantu saya sehingga keesokan harinya apabila dia memberikan saya satu bungkusan kecil ubat, dan memberitahu saya untuk mengambil ubat itu bagi merawat halitosis.
Saya tidak tahu sama ada halitosis saya sudah sembuh, tetapi apabila saya bercakap dengan orang lain, saya tidak melihat apa-apa reaksi tidak selesa daripada mereka. Ia seolah-olah seperti ubat pelik ayah saya itu berkesan.
Dia berkata bahawa ubat itu boleh menyembuhkan halitosis saya. Dia tahu bahawa halitosis disebabkan oleh parasit. Menggosok gigi, menggunakan cecair pembersih atau mengunyah gula-gula getah hanyalah rawatan sementara yang tidak boleh merawat masalah itu. Apabila saya menggunakan ubat ini, semua parasit di dalam badan saya akan mati dan saya akan dapat menyembuhkan diri saya daripada halitosis.
Dia berkata bahawa dia belajar tentang cara merawat halitosis ini daripada seorang kawan berbangsa Jepun yang pernah bekerja bersama dengannya. Cecair pembersih yang saya gunakan setiap hari hanya akan menyebabkan mulut saya kering tetapi tidak menyembuhkan bau busuk dalam nafas saya.
Kata ayah saya lagi, jika saya terus menggunakan ubat yang berharga ini, bukan sahaja halitosis saya akan hilang, tetapi badan saya juga akan menjadi sihat dengan sistem imun yang kuat.
Tempat baru sentiasa memberi maklumat yang menarik dan bermanfaat untuk saya. Ayah saya membantu saya semarakkan balik semangat saya terima kasih kepada ubat yang berharga ini. Saya tahu ramai orang yang mempunyai masalah yang sama seperti saya dan saya percaya bahawa mereka mungkin mengalami masalah dalam kehidupan dan juga sukar untuk berkomunikasi. Oleh itu, saya ingin berkongsi ubat ini dengan semua orang dan berharap mereka dapat menyelesaikan masalah itu, seperti yang saya lakukan. Ubat yang berharga itu adalah Detoxic.
Jika anda ingin menyembuhkan halitosis dan mendapat badan yang sihat seperti saya, anda perlu mencari lebih banyak maklumat dan pesanlah Detoxic untuk diri anda sendiri:
Saya melihat terdapat banyak produk palsu di Internet, jadi berhati-hatilah! Hanya ada wakil eksklusif untuk Detoxic.
Lawati pautan berikut:

Komen:

  1. Suhaila    21.01.2020

    Hai Ema, saya sudah lama mengalami masalah halitosis. Saya dapat merasakan bau yang teruk keluar dari kerongkong saya. Banyak cara telah digunakan, tetapi tidak ada yang berkesan. Boleh anda beritahu saya jika parasit adalah salah satu sebab yang menyebabkan nafas berbau?
  2. Ema    22.01.2020

    Terdapat pelbagai sebab untuk halitosis, tetapi sebab yang paling utama ialah parasit. Parasit boleh masuk ke dalam tubuh manusia melalui air dan makanan. Memakan makanan yang tidak elok dan tangan kotor adalah punca parasit di dalam badan, dan menyebabkan nafas berbau. Pada masa ini, makanan yang tidak bersih ada di mana-mana, dan inilah satu-satunya cara untuk membantu tubuh menyingkirkan parasit dan merawat nafas berbau.
  3. Ayu    23.01.2020

    Ema, bolehkah ubat ini diambil oleh kanak-kanak? Kerana kanak-kanak paling kerap mengalami masalah ini.
  4. Ema    23.01.2020

    Detoxic, adalah selamat untuk kanak-kanak. Ia adalah kombinasi herba, jadi ia adalah produk semulajadi 100%. Rakan saya memberikannya kepada anak-anaknya dan ia berkesan tanpa sebarang kesan sampingan :)
  5. Madi    25.01.2020

    Produk ini benar-benar menyelamatkan saya. Saya mempunyai halitosis selama 7 tahun, tetapi hanya selepas 3 minggu menggunakan Detoxic saya mengatasi rasa malu dan tidak yakin dalam komunikasi!
  6. Hairul    26.01.2020

    Saya ingin menambah bahawa produk ini bukan sahaja menyembuhkan halitosis, tetapi juga melindungi tubuh daripada penyakit dan meningkatkan sistem imun.
  7. Ros    26.01.2020

    Saya ambil Detoxic untuk merawat halitosis. Tetapi yang paling penting ialah alergi kronik saya juga telah sembuh.
  8. Zahar    26.01.2020

    Saya adalah orang yang sentiasa menjaga pemakanan dan kesihatan. Saya mengamalkan diet dan sentiasa menjaga kesihatan saya. Saya sentiasa menggosok gigi saya, menggunakan cecair pembersih dan mengunyah gula-gula getah, tetapi saya masih mendapat halitosis. Saya tahu bahawa ia adalah kerana parasit yang ada di dalam badan saya. Ia menyebabkan halitosis dan tentu saja menjejaskan kesihatan serta kulit saya juga. Ini adalah satu-satunya produk yang dapat membantu saya menyingkirkan masalah ini dan berasa lebih baik. (Saya telah sembuh daripada halitosis selama 7 tahun)
  9. Lim    26.01.2020

    Terima kasih Ema kerana berkongsi maklumat berguna ini. Saya terdesak disebabkan masalah ini. Walaupun saya telah mencuba banyak cara sebelum ini, tetapi masalahnya masih ada, dan membuatkan saya berasa malu ketika berkomunikasi dengan orang lain. Malah, saya tidak berani mencintai sesiapa pun. Hanya selepas membaca blog ini, saya mendapat tahu tentang punca utamanya dan menemui cara untuk merawatnya dengan berkesan. Sekarang saya boleh berkomunikasi dengan yakin dengan sesiapa sahaja, dan di mana-mana sahaja. Terima kasih banyak-banyak. Saya pun sudah mempunyai teman wanita sekarang.
  10. Ema    27.01.2020

    Saya benar-benar memahami kesengsaraan orang yang mengalami halitosis jadi saya memutuskan untuk berkongsi kaedah ini dengan semua orang. Saya sentiasa berharap bahawa anda akan mempunyai senyuman yang indah dan badan yang sihat.
  11. Yanti    27.01.2020

    Adik saya mempunyai halitosis yang teruk. Selepas membuat pemeriksaan perut, tekak dan gigi, kami tidak menemui masalah di bahagian tersebut. Dia menggunakan cecair pembersih dan pelbagai jenis penyembur tetapi tiada kesannya juga. Dia membuat ujian lain dan hasilnya menunjukkan bahawa terdapat parasit pada lidahnya. Dia menggunakan Detoxic dan berjaya merawat masalah halitosis, hasil yang hebat.
  12. Adam    27.01.2020

    Ya, memang benar. Sangat seksa apabila bercakap dengan orang yang mempunyai halitosis. Mereka perlu mengambil Detoxic untuk membunuh parasit dan menyembuhkan halitosis sepenuhnya.
  13. Suhaili    28.01.2020

    Oh Tuhan! Sayang sekali saya terjumpa artikel ini terlalu lewat. Kadang-kadang saya mempunyai bau yang teruk di dalam mulut saya dan berasa gugup bercakap dengan kekasih saya. Jika Detoxic, betul-betul berkesan, saya akan mencubanya.
  14. Suzy    28.01.2020

    Saya dan suami mengalami masalah halitosis. Tetapi selepas mengambil Detoxic masalahnya telah hilang. Terima kasih Ema kerana berkongsi.
  15. Suriati    28.01.2020

    Saya tidak pernah ada masalah nafas berbau sebelum ini, tetapi selepas kehamilan saya, bau mulut saya tidak begitu selesa. Jadi saya memutuskan untuk membeli Detoxic untuk menyembuhkan halitosis. Hasil yang luar biasa!




Saya hampir kehilangan suami saya kerana penyakit berjangkit berbahaya: 80% penduduk Malaysia dijangkiti parasit tanpa mengetahuinya! Ini boleh berlaku kepada sesiapa sahaja


Hi semua,
Adakah anda pernah rasa bersalah terhadap orang yang anda sayangi, ketika dia berasa teruk tetapi anda tidak dapat membantu, hanya mampu melihat dia menderita? Saya telah mengalaminya dan saya ingin memberitahu anda tentang penderitaan yang telah berlaku kepada keluarga saya supaya anda tidak mengulangi kesilapan saya.
Naufal dan saya telah bersama selama 27 tahun, dan sepanjang masa itu kami tidak pernah bertengkar. Rakan kami masih memanggil kami "pasangan baru kahwin". Kami mempunyai banyak rancangan untuk masa hadapan. Namun, tiada apa yang boleh berlaku.
Ia semuanya bermula apabila suami saya mula mengeluh tentang mulut bau busuk. Saya dahulu seorang i doktor jadi kami pergi ke klinik untuk memeriksa gigi dan perut dia tetapi tidak berjaya mengesan sebarang gejala penyakit.
Tetapi kemudian, simptom yang lain mula tunjuk.
Suami saya mula mendapat angin (atau kembung perut), selain itu, dia juga mula tidak boleh makan dengan baik dan dia menjadi sangat kurus.
Dia mula bimbang tentang penyakit jantung, hati dan pankreas. Kami pergi ke elektrokardiogram, menguji darah, tetapi keputusan ujian semua tidak menunjukkan apa-apa.
Tambahan pula, kehidupan intim kita juga mula rosak. Pada suatu hari, dia mengaku bahawa dia mempunyai masalah dengan ereksinya. Seorang lelaki yang kuat dan bertenaga seperti dia tiba-tiba bertukar menjadi murung, sentiasa penuh dengan tekanan dan mula kehilangan selera untuk kehidupan.
Setibanya di hospital, doktor memberikan diagnosis yang dahsyat - jangkitan parasit. Hampir 70% daripada tubuh suami saya telah diserang oleh parasit, mana-mana sahajalah ia semua berada. Saya tidak dapat memahami sepenuhnya semua ini, rumah saya sentiasa bersih, telah gunakan tisu membasmi, makanan dimasak dengan teliti dan dibersihkan. Saya tidak menjangka bahawa gejala ringan ini adalah tanda jangkitan parasit.

Saya kerap berfikir: BAGAIMANA INI BOLEH BERLAKU? Oleh itu, saya mengambil keputusan ujian suami saya dan menulis surat kepada Pusat Penyelidikan Parasit Afrika. Mereka menghantar saya jawapan yang mengejutkan:
20.01.2020
"Semua masalah suami anda adalah gejala pertama jangkitan parasit. Apabila dijangkiti parasit, badan mula perlahan-lahan mereput, pada mulanya ia tidak jelas, tetapi tiba-tiba semuanya akan menjadi jelas. Semuanya bermula dengan nafas mulut berbau, angin, kemurungan, sakit kepala, lingkaran hitam di bawah mata, selera makan yang tidak baik, sakit sendi dan sakit otot. Bagi lelaki, parasit menyebabkan prostatitis, mati pucuk, penyakit jantung dan hati. Bagi wanita, parasit menyebabkan vaginitis, ovari bengkak, urokistitis, perkembangan fibroid ovari, tumor ovari polikistik, pembengkakan buah pinggang serta saluran kencing dan buah pinggang dan juga penuaan kulit. Bagi kanak-kanak, parasit menyebabkan jerawat, mata sentiasa berair. Dengan mengabaikan gejala ringan itu, dengan mudah ia akan membawa kepada organ-organ dalaman yang membusuk yang membawa kepada kematian".
850,000 orang di Malaysia mati setiap tahun tanpa menyedari bahawa punca kematian mereka adalah parasit. Pembunuh dalam diam berada di mana-mana sahaja, di dalam ikan, sayur-sayuran, buah-buahan yang dibeli di pasar raya ataupun pasar.
Saya mula mencari penyelesaian. Saya hampir menjadi gila kerana saya tidak tenang melihat orang yang saya sayangi menderita dengan teruk di depan mata saya. Saya hampir tidak boleh tidur langsung, membaca puluhan buku, mencari nasihat daripada rakan-rakan sekerja. Kami mencuba berpuluh-puluh jenis ubat tetapi tiada satu pun yang berguna dan doktor juga tidak dapat buat apa-apa. Keadaannya merosot. Saya rasa seolah-olah diri saya tidak berguna dan menyalahkan diri saya kerana tidak dapat menyelamatkannya.
Apabila saya fikir semuanya tidak berguna, saya dapati sesuatu di internet - Detoxic.
Hampir 250,000 orang telah dijangkiti dengan parasit telah dirawat dengan produk ini dan dalam masa dua hari sahaja mereka menyingkirkan hampir 300 parasit yang berlainan.

Undian: Bagaimana anda berjaya menyingkirkan parasit:

Ubat-ubatan

23%
Detoxic

67%
Saya masih mencari kaedah

10%
Pada mulanya, saya agak sangsi, tetapi keadaan suami saya tidak baik-baik juga jadi saya memutuskan untuk bertindak. Produk itu sampai dalam sehari.
Pada waktu pagi, saya meletakkan 3 titik ke dalam jus squash dan pada waktu petang kami mendapati keadaan dia telah bertambah lebih baik. Pada mulanya, dia mula makan dengan lebih baik, tanpa bau busuk datang dari mulutnya, dan kemudian parasit hampir hilang. Saya rasa sangat lega kerana Detoxic sangat berkesan sehinggakan saya tidak dapat menyatakan dalam kata-kata.
Sehari kemudian, hati dan usus suami saya telah mula berfungsi kembali ke 65%, buah pinggang dan detak jantung berfungsi dengan normal. Selepas 3 hari, ketika tidak ada seorang pun di dalam bilik, suami saya memberitahu saya bahawa, dia mempunyai ereksi. Bahan semulajadi yang terdapat dalam Detoxic (Elephantopus scaber, Centaurea cyanus dan ekstrak carnation) adalah bahan aktif dalam regenerasi tisu, supaya rawatan bertindak dengan lebih cepat.

Selepas 5 hari, suami saya diuji lagi. Tiada tanda parasit di dalam badan dia langsung. Detoxic telah menyingkirkan semua telur parasit dan benda lain yang membahayakan tubuh dalam beberapa jam. Terima kasih kepada kesan akumulasi, Detoxic menguatkan sistem imun dan melindungi sel-sel daripada parasit. Ini membantu mengelakkan kemungkinan untuk dijangkiti lagi untuk jangka masa yang panjang. Seminggu kemudian, suami saya pulih dengan sepenuhnya.
Kemudian, saya faham mengapa saya tidak menemui Detoxic di direktori kedai ubat dan farmasi. Sebabnya adalah kerana produk ini adalah baru dan sangat berkesan (kami sendiri mencubanya), tetapi ia tidak diiklankan secara meluas kerana takut kenaikan harga ataupun pemalsuan. Oleh itu, produk ini hanya boleh dibeli di laman pengilang.

Anda jangan melakukan kesilapan seperti yang saya lakukan! Jika saya perhatikan gejala-gejala yang nampaknya seperti ia tidak berbahaya sebelum ini (pernafasan, nafas berbau mulut, pendirian yang lemah) keadaan suami saya tidak akan menjadi begitu buruk.
Detoxic dengan segera merawat daripada gejala jangkitan parasit yang pertama dan menghilangkan kemungkinan penampilan ia semula. Jadi, jika selepas membaca kisah saya, anda dapati walaupun satu gejala (!) SILA MULAKAN RAWATAN ANDA SEKARANG!
Sila melindungi diri sendiri dan orang tersayang anda, pesan Detoxic sebaik sahaja gejala pertama dan jangan tunggu sehingga komplikasi.
Pesan Detoxic daripada laman web rasmi pengeluar

Tekan Enter untuk pos:
  • Eleenaya tuhan, takutnya! macam mana bende ni boleh berlaku?
    Suka ● Balas ●  5 ● 24.01.2020
  • KariahSatu keluarga saya minum Detoxic - Saya tidak lagi mempunyai nafas berbau. Hati suami saya tidak sakit lagi, anak-anak tidur dengan lebih baik, tiada hidung berair dan ruam gatal. Anda tidak pernah teka di mana dan bagaimana untuk mendapatkannya.
    Suka ● Balas ●  3 ● 25.01.2020
  • MahmudSaya juga telah memesannya. Tetapi dalam kes saya, ia bermula dengan ereksi yang lemah. Saya tidak boleh ragu bahawa ini adalah disebabkan oleh parasit tetapi selepas minum Detoxic semuanya kembali pulih seperti biasa, pernafasan juga lebih harum. Sekarang sebagai langkah berjaga-jaga, setiap 3 bulan saya minum semula.
    Suka ● Balas ●  2 ● 26.01.2020
  • MarinahSebelum buat pesanan, saya tengok semua bahan-bahan dengan teliti, yang terdiri hanya bahan-bahan semulajadi, sesuai untuk mereka yang sensitif terhadap apa-apa jenis ubat-ubatan. Disebabkan saya mempunyai alahan, ia sangat penting untuk saya! Saya tidak boleh mengambil ubat-ubatan lain kerana ramuan ia. Akibatnya, vaginitis hilang seperti tidak pernah berlaku sebelum ini. Saya agak takut kerana bilangan parasit telah terlepas dari saya. Kini saya betul-betul rasa sihat.
    Suka ● Balas ●  1 ● 27.01.2020
  • DanialSaya buat pesanan daripada pautan ini. Tiga hari kemudian, semua sampai, tiada masalah langsung. Saya dengan cepat meminumnya dan terasa lebih sihat dan baik terus.
    Suka ● Balas ● 3 ● 28.01.2020
Pesan Detoxic dari laman web rasmi pengeluar

No comments: