10 March 2018

SIAPAKAH KUASA SEBENAR DI ISRAEL ??



........



(Gambar) Jalan Di Tel Aviv Israel yang dinamakan sebagai Rothschild-Boulevard
Zionis dan Freemason adalah cabang Illuminati yang ditubuhkan oleh Rothschild. Kita pasti hairan, mengapa zionis membunuh manusia dengan amat kejam tanpa sedikitpun rasa belas kasihan?
Ketika menyembelih kanak-kanak, menikam perut ibu-ibu mengandung, apakah tentera-tentera zionis ini langsung tiada perasaan?
Sebenarnya, zionis bukan berhati manusia, tetapi berhati SYAITAN.
Ini kerana zionis adalah penyembah syaitan yg telah menyerahkan seluruh jiwa raganya pada Iblis. dan telah membuat perjanjian sumpah setia kpd syaitan utk menjayakan misi Al Masih Ad Dajjal.
Zionis telah berhubung dan masuk ke alam syaitan, dan mereka patuh dgn setiap arahan dari Iblis utk menghancurkan umat Islam.
Ringkasnya, syaitan menggunakan agen-agennya iaitu Illuminati, Freemason, Zionis dan beratus ratus lagi pertubuhan syaitan dibawah pentadbiran Rothschild.
======================================================================
Al-Quran: Surah Al-Baqarah: 102 :
” dan mereka mengikuti apa yang telah dibacakan oleh syaitan-syaitan di zaman kerajaan Nabi Sulaiman. Dan bukanlah Nabi Sulaiman itu kafir tetapi syaitan-syaitan itulah yang kafir. Mereka mengajarkan sihir kepada manusia dan apa yang diturunkan kepada dua malaikat Harut Marut di Negeri babil (Babylon), sedang mereka berdua tidak mengajar seorang pun melainkan setelah mereka menasihatinya dengan berkata“
” Sesungguhnya kami ini hanyalah cubaan (untuk menguji imanmu), oleh itu janganlah engkau menjadi kafir (dengan mempelajarinya)”. Dalam pada itu ada juga orang mempelajari dari mereka berdua… Dan demi sesungguhnya mereka (kaum Yahudi itu) telahpun mengetahui bahawa sesiapa yang memilih ilmu sihir itu tidaklah lagi mendapat bahagian yang baik di akhirat.…”
========================================================================
SIAPAKAH KUASA SEBENAR DI ISRAEL ??
Bila menyebut Israel kita akan teringatkan perkataan zionis kerana zionis menggambarkan kezaliman orang Yahudi Israel yg menindas dan membunuh rakyat Palestin.
Tetapi hakikat yang nyata yang tidak didedahkan ialah siapa ”bos” sebenar di Israel yang sentiasa menindas rakyat Palestin dan umat Islam.
Israel adalah paling kuat pengaruhnya di dunia sehingga PBB dan Amerika juga mengikut telunjuknya.
Untuk itu kita akan berfikir bahawa Perdana Menteri Israel adalah paling berkuasa tetapi tidak, yang sebenarnya Rothschild yang paling berkuasa.
Rothschild adalah bos sebenar kepada Israel, manakala bos sebenar di Amerika Syarikat ialah David Rockefeller.
Seluruh negara Israel adalah milik keluarga Rothschild kerana komplot pembunuhan negara haram Israel adalah ditaja oleh bank-bank milik Rohtschild.
Keluarga Rothschild menaja penubuhan Israel bermula dengan menampung kos perpindahan masyarakat Yahudi Russia dan Eropah ke kawasan tanah lapang Palestin.
Perpindahan yang memerlukan kos sewa bas, kapal dan pembinaan khemah-khemah sementara itu ditanggung oleh Rothschild kesemuanya dan sudah pastilah ia dibawah perancangan teliti walaupun Sultan Abdul Hamid yang ketika itu masih berkuasa sebagai khalifah Uthmaniyah tidak mengetahui bahawa tanah Palestin telah diceroboh secara senyap dan sistematik.
======================================================================
YAHUDI MENGUASAI DUNIA KERANA BANTUAN ROTHSCHILD & DAJAL
Victor A. Marsden (penterjemah kajian Prof. Nilus dari bahasa Rusia ke bahasa Inggeris) secara peribadi telah mempertikaikan tentang kehebatan Yahudi ini dalam artikelnya (Persoalan Yahudi-Fakta atau Khayalan?, Dearborn Independent, 12 Jun 1920).
Menurut tulisannya di dalam artikel tersebut ;
” Malahan kita dapati orang Yahudi berada ”di mana-mana sahaja di peringkat atasan”, iaitu di mana-mana sahaja ”yang adanya kuasa…”
Beliau menjelaskan bahawa banyak jawatan-jawatan penting dalam organisasi masyarakat atau perniagaan hampir kesemuanya dikuasai orang-orang Yahudi sama ada persendirian atau pentadbiran negara.
Menurutnya lagi;
” Bagaimanakah orang Yahudi dengan sengaja dan tanpa boleh dihalang dapat melonjak ke tempat teratas? Apakah yang meletakkannya di situ?
Mengapa ia diletakkan di situ? Apa yang dibuat olehnya (Yahudi) di situ?
Apakah maknanya kepada dunia tentang kedudukannya di situ? ”
Terdapat lima persoalan yang dikemukakan oleh Mersden dalam tulisannya tentang situasi orang Yahudi.
Mengapa Yahudi tiba-tiba boleh memimpin pelbagai organisasi dan menguasai ekonomi sedangkan mereka hanya minoriti dalam masyarakat tidak kira di negara mana pun di dalam dunia..
Israel, Yahudi, Freemason dan Illuminati ditadbir oleh Keluarga Rothschild.
Keluarga Rothschild pula ditadbir oleh Al Masih Ad Dajjal.
Sepertimana yang kita nampak hari ini, Israel amat kebal disisi undang-undang.
======================================================================
KESIMPULAN
Kita boleh membahagikan dunia seperti berikut:
Negara dunia mengikut telunjuk PBB, manakala PBB mengikut Amerika, Amerika ditadbir oleh Donald Trump, manakala Donald memang sekutu  Rothschild & Rockefeller. Kemudian Rothschild & Rockefeller menurut arahan siapa?….. sudah tentu Dajjal.
Wallahualam
 

No comments: