11 July 2019

Doa Murah Rezeki

Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh 😘

Amalkan satu doa ni boleh jadi rezeki masuk mencurah-curah?

Jangan percaya, tapi buat jer...

Doa ni diambil dari kuliah Ustaz Khalid Basalamah.

Diceritakan ada seorang pemuda ni, dia kata rezeki dia susah nak lekat pastu ada sorang ulama' bagi doa ni kat dia.

Tak lama selepas tu dia jadi jutawan. SUBHANALLAH

Doanya..

"YAA ROZZAAQU DZUL QUWWATIL MATIIN, URZUQNI"
( Wahai Zat Pemilik Rezeki yang tak pernah habis stok rezekiNya, sebaik-baik tempat bersandar, karuniakan lah saya rezeki tambahan)

(rujuk surah azdzaariyat ayat 58)


Wahai Tuhan yang Maha Memberi Rezeki, yang mempunyai kekuatan, lagi sangat kukuh. Berilah aku rezeki.

Jom amalkan setiap kali solat.
Baca 7x.

Kemudian, minta spesifik..

Ini contoh dia bagi yang betul-betul nak dapatkan FTR 👇

(Skrip doa dari Sis Ida -  Mahamidah Hamdan)

Ya Allah  Engkau Maha Kaya, aku memohon rezeki dariMu bukan dari manusia. Aku lemah Ya Allah. Berilah rezeki duit tak disangka pada ku dalam masa tedekat ni kerana aku ingin memiliki Buku FTR. Aku ingin dekatiMu dengan lebih dekat melalui ilmu dalam Buku FTR ni. Aku ikhlas ingin belajar ilmuMu Ya Allah. Makbulkanlah doaku Ya Allah.

.
Boleh guna untuk hajat2 lain juga ya :)

Nak lagi tips ilmu yang lengkap boleh terus klik link ni Www.wasap.my/601165031992/nakFTR

Syiha Mira
#FutureLeaderFTR

No comments: