10 September 2019

RBA

RBA SEMAKIN MENGGANAS DENGAN DAKYAH PROPAGANDA BERITA PALSU

Setelah kejayaan himpunan 812, khabarnya DAP telah menambah cybertrooper untuk propaganda dan dakyahnya.

BERHATI-HATILAH SEMUA UMAT MELAYU ISLAM, BACALAH SETERUSNYA...

PERINGATAN:
Red Bean Army, KAFIR DAP sedang bergerak ke blog-blog dan FB-FB yang menetang KAFIR DAP menggunakan nama MELAYU untuk dilihat orang Melayu LAWAN Melayu, Islam LAWAN Islam, itu strategi RBA KAFIR DAP.

RBA dibayar RM3,000- 7,000 sebulan demi menghancurkan Islam dan Melayu, bilangan mereka semakin ramai, Cina Kafir berkerja siang malam bermula PRU-12 lagi tapi kini RBA makin kuat, makin ramai, MAKIN TERANCANG. mereka dipecah mengikut zon dan negeri, mana-mana blog dan FB yang kuat memperjuangkan Melayu akan diserang habis-habisan.

INGAT:
Topik utama serangan mereka ialah Pas-Umno, NGO-NGO Islam seperti ISMA dan lain-lain, KENAPA?

Kerana kesatuan UMMAH Melayu dan Islam di antara PAS, UMNO, NGO-NGO Islam akan merosakkan dakyah KAFIR DAP. Mereka amat takut Islam bersatu kerana Melayu 60% dalam negara, Cina hanya 20%, India hanya 7%.

JIKA UMAT MELAYU BERSATU, KEKUATAN DAP menjadi tiada makna langsung, DAP KUAT hanya dengan mempergunakan Melayu Liberal dan yang Jahil Agama.

Kafir DAP amat takut penyatuan Melayu Islam kerana boleh menyebabkan melayu Islam dalam PAKATAN HARAPAN sendiri akan turut serta jika DIGERAKKAN ATAS NAMA PENYATUAN ISLAM Melayu.

Sebab itu strategi serangan mereka hanya seolah-olah kepada isu politik PAS dan UMNO. Seolah-olah hanya isu INTEGRITI dan RASUAH, Isu Najib, isu Rosmah, walhal hingga sekarang tiada satu pon mahkamah putuskan dia orang bersalah, masih jauh.

ISU UMNO HILANG KUASA dan mahu kuasa kembali dengan cetus perkauman, ini semua strategi KAFIR DAP LAKNATULLAH.

Itu hanya strategi untuk KABURI Umat Melayu Liberal dan yang jahil agama.

Bila Umat Islam sedar, Lihat lah perubahan dan U-turn dalam Pakatan Harapan sendiri, Lihat lah bagaiman PPBM Syed Saddiq dan parti Amanah yang berpaling tadah daripada kafir DAP bila ICERD jelas mampu hancurkan ISLAM dan Melayu. Ini mereka sangat takut.

Maklumat ini adalah Sumber Dalaman DAP yang sah dan pemimpin DAP sendiri mengesahkan perkara ini

In shaa Allah sampai-sampaikanlah kepada umat Islam-Melayu.

Thanks
t.me/Perpaduan

No comments: