05 September 2019

Netfixpay Blockchain Wallet

https://netfix.ai/download [03/09, 11:30] Azmi Kawan Sabri KB: *Mengimport wallet Blockchain*
NetfixPay adalah salah satu wallet digital yang terbaik di pasaran yang membolehkan pengguna mencipta wallet Matrixbit, Bitcoin atau Bitcoin Cash yang baru.

Pengguna juga boleh memilik untuk mengimport wallet samada Bitpay, Copay, Coinomi, Blockchain.imfo atau Bitcoin.com ke dalam wallet NetfixPay dengan hanya menaip 12 perkataan _recovery phrase_.

NetfixPay bukan sebuah wallet website. Ianya ialah Wallet Blockchain yang paling hebat di dunia !!

Anda tidak perlu khuatir tentang harga kripto yang turun dan naik setiap hari. Ini kerana apabila anda menyimpan kripto di dalam NetfixPay, anda tetap akan dapat perkongsian keuntungan setiap hari !!
[03/09, 11:30] Azmi Kawan Sabri KB: Inovasi teknologi blockchain pertama di dunia yang memberi anda ganjaran!!

Simpan kripto anda di dalam wallet Netfix dan anda akan dapat ganjaran setiap hari !!

*Matrixbit coin* ialah coin yang boleh dilombong menggunakan _proof of work (PoW)_ konsensus algoritma Lyra2Rev3. Jumlah keseluruhan pengeluaran MXBIT hanya terhad kepada 150 juta sahaja. Teknologi yang dimiliki oleh MXBIT iaitu SegWit bersama dengan Lightning Network memberi kemampuan kepada MXBIT untuk memproses sebanyak 133 transaksi bagi setiap satu saat. Teknologi atomic swap yang dimiliki MXBIT pula membantu pertukaran antara MXBIT, Bitcoin dan Bitcoincash. Kos pembangunan teknologi blockchain ini bermula dari $1juta USD dan boleh mencapai sehingga $10juta USD.

*Netfix Token (NFT)* akan terus meningkat harga pasarannya berdasarkan peningkatan permintaan dan  pengeluarannya yang terhad. NFT ialah token yang sangat bernilai tinggi kerana ianya tidak boleh dibeli. Satu satunya cara untuk mendapatkannya ialah melalui Return of Reward (ROR) atau Chain Referral Rewards yang ditawarkan sebagai ganjaran kepada komuniti Netfix.

Netfix mempunyai _standard protokol_ yang memberi kelebihan kepadanya untuk mengeluarkan token NFT  dalam blockchain Matrixbit.

NFT Token sangat berbeza dengan token token ERC 20 lain yang ada di pasaran. Token token ERC 20 ini tidak memiliki blockchain mereka sendiri dan hanya membuat kontrak persefahaman dengan blockchain Ethereum semata mata.

*Netfix intelli Bot (i.Robot)*
Bot jualbeli yang dimiliki oleh Netfix iaitu Netfix i.robot digunakan untuk mengenalpasti serta menyimpan sejumlah data yang besar, membuat analisis pasaran yang efisien terhadap platform platform jualbeli utama dunia dan melakukan jualbeli arbitrage secara serta merta.
Komuniti netfix akan berpeluang mendapat perkongsian keuntungan antara 0.2% hingga 0.6% setiap hari dari jumlah matawang kripto yang mereka simpan dalam NetfixPay dan apabila mereka mengaktifkan i.robot dalam akaun mereka.

Platform Pertukaran Nextrex
*Platform Pertukaran Segera - Nextrex* berhubung secara terus dengan _hardware_ atau _software_ wallet anda dan membolehkan anda menukar antara satu matawang digital kepada matawang digital yang lain tanpa perlu mengeluarkannya dari wallet anda terlebih dahulu.
Cara ini lebih selamat, menjaga kerahsiaan dan memudahkan anda. Dengan teknologi Cross-Chain Atomic Swap yang dimiliki oleh Nextrex membolehkan pemilik Matrixbit, Bitcoin dan Bitcoin Cash untuk menukar aset mereka dalam kondisi yang meyakinkan, individu sesama individu dan dengan kos perkhidmatan yang minimum.

Apabila anda mengaktifkan i.robot, anda akan mendapat 2 keuntungan.
1. Ganjaran Return of Reward (ROR) setiap hari

Ganjaran ini akan diberi dalam bentuk Token Netfix dan boleh ditukarkan kepada Matrixbit, Bitcoin atau Bitcoin Cash secara terus dari aplikasi atau Nextrex Exchange.

Contoh :
Andy mengaktifkan Netfix i.robot sebanyak $1000. Katakan ROR diberikan sebanyak 0.33% setiap hari. Berapakah pendapatan pasif Andy dalam tempoh sebulan?

$1000 X 0.33% X 30 hari = $100 sebulan.

2. Kenaikan harga NFT atau MXBIT
Harga akan beransur ansur meningkat disebabkan situasi peningkatan permintaan dan terhadnya pengeluaran.

Contoh :
Andy mengaktifkan i.robot berjumlah $1000 pada ketika harga di paras $0.20

Ketika harga MXBIT mencecah sehingga $2.00, MXBIT Andy sudah meningkat nilainya menjadi $10,000!!

Sekiranya harga meningkat sehingga $8.00, MXBIT Andy sudah mencecah jumlah bernilai $40,000 !!

Ini hanya pasif !!

Contoh :
Andy melayakkannya melayakkannya tentang aplikasi NetfixPay kepada Bryan, lalu Bryan mengaktifkan i.robot dengan nilai $30,000.
Oleh itu, Bryan mendapat pendapatan pasif sebanyak $300 sebulan. Ganjaran Referral Chain Reward yang diperolehi oleh Andy ialah sebanyak 100% dari pendapatan pasif Bryan.

Andy seterusnya mencadangkan Cherry untuk memuat turun NetfixPay dan Cherry mengaktifkan i.robot dengan nilai $50,000. Cherry mendapat pendapatan pasif sebanyak $500 sebulan. Maka ganjaran Referral Chain Reward yang diperolehi oleh Andy ialah $500 sebulan.

Dalam masa yang sama, David juga turut berminat untuk mengaktifkan i.robot dengan nilai $2000, maka dia mendapat pendapatan pasif sebanyak $200 sebulan.

Secara santai, dengan hanya memperkenalkan 3 orang rakan mengenai aplikasi NetfixPay, Andy berjaya mendapat pendapatan dari Referral Reward Chain sebanyak $1000  sebulan.

Setiap kali kita mendapat seorang rakan yang mengaktifkan i.robot secara langsung dibawah kita, kita akan layak untuk mendapat tambahan satu generasi untuk Referral Chain Reward.

Contohnya Andy berjaya memperkenalkan 10 orang rakan yang mengaktifkan i.robot, maka beliau layak untuk mendapat ganjaran di Referral Chain Reward sehingga 10 generasi.

Andy terus berusaha lagi, beliau berterusan membantu Bryan, Cherry dan David sehingga setiap seorang berjaya mencapai minimum $50,000 jualan. Andy berjaya mendapat jualan keseluruhan sebanyak $200,000, maka dia sudah layak menduduki ranking Matrix 1 dan melayakkannya mendapat ganjaran sebanyak 5% dari keseluruhan generasinya sehingga infiniti (tanpa had).

Andy terus menerus membantu membnagunkan kumpulan Bryan, Cherry dan David sehingga ketiga tiga mereka pula mencapai Matrix 1. Secara automatik, Andy berganjak menjadi Matrix 2 dan ini melayakkannya mendapat tambahan ganjaran 5% di setiap generasi sehingga infiniti.

Kesungguhan Andy membantu Bryan, Cherry dan David sehingga mereka mencapai Matrix 2 melayakkan Andy bergelar Matrix 3. Ini melayakkannya mendapat tambahan lagi ganjaran sebanyak 5% di setiap level sehingga infiniti. Pastinya ia akan meningkatkan pendapatannya berlipatkali ganda. Ranking yang tertinggi ialah Matrix 4.
*Mengimport wallet Blockchain*
NetfixPay adalah salah satu wallet digital yang terbaik di pasaran yang membolehkan pengguna mencipta wallet Matrixbit, Bitcoin atau Bitcoin Cash yang baru.

Pengguna juga boleh memilik untuk mengimport wallet samada Bitpay, Copay, Coinomi, Blockchain.imfo atau Bitcoin.com ke dalam wallet NetfixPay dengan hanya menaip 12 perkataan _recovery phrase_.

NetfixPay bukan sebuah wallet website. Ianya ialah Wallet Blockchain yang paling hebat di dunia !!

Anda tidak perlu khuatir tentang harga kripto yang turun dan naik setiap hari. Ini kerana apabila anda menyimpan kripto di dalam NetfixPay, anda tetap akan dapat perkongsian keuntungan setiap hari !!

No comments: