29 December 2019

Hindari dari tertelan pin skaft

Keluarga Slmz

Kepada semua niece saudara perempuan saya.
Tolong apabila anda mengikat tudung, sila jangan masukkan pin scarf dalam mulut anda.
Saya tahu kita semua mempunyai habbit itu.

Saya sendiri melakukannya
Tetapi tidak sekali lagi menyebabkan kita mempunyai kejadian dalam keluarga saya pagi semalam.

Anak sepupu saya 12 tahun mengikat selendangnya dengan pin di mulutnya.

Dia terbatuk dan tertelan pin.

Dia bergegas ke
AHMED AL QAADI HOSPITAL,
melakukan x-ray, pin di dada.
X-ray kedua, pin bergerak ke arah paru-paru.

Mengambil dia di
Teater tetapi gagal untuk mengeluarkan pin kerana ia sudah masuk ke dalam paru-paru.

Mereka kemudian memindahkannya ke ENTABENI sebab nampaknya mereka mempunyai lebih banyak peralatan untuk mengeluarkan pin.
Pagi ini mereka membawanya ke teater di ENTABENI
dan lagi gagal kerana pinnya semakin mendalam ke dalam paru-parunya.

Dia kini dipindahkan ke ALBERT LUTULIE.
Menunggu kemas kini,
Ingatlah dia dalam doa anda

Slmz kepada semua
Dia meninggal pagi ini pada jam 1.30 pagi pagi ini
Inna Lilahi Wa Inna ilayhi Rajioon
☝shared seperti yang diterima

No comments: